Obus

Obus
@Asilihan
اَلَّذ۪ينَ اٰمَنُوا وَتَطْمَئِنُّ قُلُوبُهُمْ بِذِكْرِ اللّٰهِۜ اَلَا بِذِكْرِ اللّٰهِ تَطْمَئِنُّ الْقُلُوبُۜ
Evlilikte;
Her gün uyanıp eşinizin sizin için ne ifade ettiğini, sahip olduğu özellikleri, güzelliğini ve sizi onunla evlenmeye götüren nedenleri bilinçli olarak hatırlamanız gerekir. Çünkü dikkatinizi sürekli onun eksiklerine verirseniz, daima “daha iyileriyle” karşılaşırsınız. Kalbinizi koruyun. Eşinizin en iyi yanlarını görün. Unutmayın: evlilikte bağlılık, çoğu zaman romantik duygulardan çok bir sorumluluktur. Eşinizin artık size en uygun kişi olmadığını hissettiğiniz günlerde bile bu bağlılığı sürdürmek gerekir.
1000Kitap
Reklam
Bir anın kıymetini asla bilemezsin, ta ki bir anıya dönüşene kadar...
1000Kitap
Benimde mevsimlerim var. Çiçeklenecek, solacak sonra yine çiçekleneceğim.
1000Kitap
Konuşman susmandan daha hayırlı olmadığı sürece konuşma ! Ya hayır söyle Ya sus
1000Kitap
Bir şiir daha ;
Artık savaşmıyorum kendimle, Ne kazanacak bir yanım kaldı, ne kaybedecek. Kalbim bile yoruldu benden, Sessizlik bile üzerime dikkatlice eğilecek. Bir zaman acı çekerken diriydim, Şimdi acısızım çünkü içim boş. Gözyaşım bile gelmiyor artık, Sanırım ağlamayı da unuttum, hoş… Her şey yerinde dursun istiyorum, Ben dahil, kimse kıpırdamasın. Kırılacak bir şey kalmadı içimde, Zaten her şey kırılmış, fark etmesin. Bir rüzgâr geçse, bana dokunmasın, Bir ses gelse, ismimi anmasın. Kendimi sessizlikte bırakıyorum, Bari orası bana dar olmasın. Ne affedilmeyi beklerim, ne anlaşılmayı, Ne de sevilmeyi o defter kapandı. Ben artık sadece varım işte, Ne eksik, ne fazla, sadece… kaldım. R. Obus T.
Şiir
Reklam