Doğukan Ç.

Burası bir rüya, sadece uyuyan biri onu gerçek sanabilir. Sonra ölüm Şafak gibi gelir ve üzüntü sandığın şeye gülerek uyanırsın.
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
Tanrı hiç kimsenin varlığına izin vermediği ama herkesin olduğudur.
Şu halimize bir bakın. Her şey tersine dönmüş, her şey tepetaklak. Doktorlar sağlığı, hukukçular hukuku, üniversiteler bilgiyi, hükümetler özgürlüğü, medya enformasyonu, dinler de ruhsallığı yok ediyor.
Diyelim ki elektromanyetik yelpazenin %1'inden azını görüyor akustik spektrumun da %1'inden azını işitiyorsunuz. Bedeninizdeki hücrelerin %90'ı kendi mikrobik dna'sını taşıyor ve onlar siz değilsiniz. Bedeninizdeki atomların %99.99'un boşluk ve hiçbiri doğduğunuz zaman sizde olanlar değil. İnsanların 46 kromozomu var ikisi bir patatesten daha az. Gökkuşağının varlığı gözünüzdeki konik foto alıcılara dayanır gözünde bukonik olmayan hayvanlara göre gökkuşağı diye bir şey yoktur. Dolayısıyla sadece bir gökkuşağına bakmakla kalmıyorsunuz onu yaratıyorsunuz. Bu çok şaşırtıcı özellikle gördüğünüz bütün o güzel renkler elektromanyetik spektrumun yüzde birinden daha azını temsil ediyor.
İlizyonun ölçeğe inanılmaz bir boyutta. Bırakın herkesi birkaç kişiye de olsa katı bir fiziksel dünyada yaşayıp yaşamadıklarını sorsanız boş gözlerle size bakar ve tabii ki öyle hadi aptal olma derler. Aslında değil bir an düşünün bakalım. Her sabah katı bedenimizin katı bir yataktan kalktığını ve katı kahvaltımızı yaptığımızı deneyimleriz. Katı sokaklardan geçer katı işimize gitmek için katı taşıtlara bineriz. Ama her zaman için kötü olan bir şey yok. İlizyonlar sürerken çok daha fazla aşırıya kaçmıyorlar klasik medyanın sahte haberlerini duyduğum zaman bıyık altından gülerim çünkü komplo teorileri ve inanmayacak kadar uzak ihtimal diye değerlendirdikleri olayları dünyaya duyururken her şeyin katı olduğu baçış açısından veriyorlar. Oysa öyle değil müthiş bir kendini kanıtlama olgusu var ama algılama programı da aynı boyutlarda. Neredeyse 30 yıldır toplam özellikle de medya O kendini kandırma temeline dayalı olarak bana deli etiketi yapıştırmış durumda. Realite fiziksel ve katı olsaydı gerçekleştiğini söylediğim birçok şey mümkün olamazdı. Ama katı değil benim söylediklerimi göz ardı edip alay edenler katılık algılamasından yola çıkıyorlar dolayısıyla dünyada gerçekte ne olduğu konusunda hiçbir fikirleri yok. Bir de bana deli diyorlar.