Kitap gayet güzel ve akıcı.Karakterleri çok daha yakından tanıyabiliyoruz,bence serinin en güzel ve sürükleyici kitabı tavsiye ederim.Sayfa sayısı fazla gözükebilir zamanınız varsa beş veya yedi günde bitirebilirsiniz benim sınav yılım olduğu için biraz geç bitti,keyifli okumalar.