Üç açıdan incelerim kendimi : başkaları için bir şeyler düşünürken vicdanlı mıyım? Arkadaşlarımla olan ilişkilerimle dürüst müyüm? Öğrendiklerimi uygulamada yeterli miyim ?
Ahmaklar, insanın yerinin , büyüklüğünün kanıtı olamayacağını çünkü en önde yer alanların nadiren çok önemli olduklarını bir türlü anlayamıyorlar. Onlarca kral, bakanları, onlarca bakan da sekreterleri tarafından yönetilmiyor mu ? Bu gibi durumlarda asıl lider kim ? Bence lider, başkalarına destek olup, onların gücünü ve tutkularını kendi tasarılarını gerçekleştirmek için kullanacak kuvvet ve yeteneğe sahip olmalıdır.