Kitap aynı bedende yaşayan iki adamın hikayesini anlatıyor. Bilimkurgu tarafı olsun, gizemi olsun, kavuşulamayan bir aşk olsun hepsini çok güzel anlatıyor ve yaşatıyor. Okurken bitmesin istedim. Son kısımları oldukça hüzünlendirdi ama bir eser okurken böyle duygular yaşamak, ne kadar başarılı olduğunu gösterir. Muazzam!