Herkes onu terk etmişti, yalnızlık tüm şiddetiyle üzerine çökmüş, son gücünü de elinden almıştı.
Neden gitti ki?
Beni benden kurtarabilirdi,fakat yapmadı, yapmak istemedi.
Benden nefret ediyor.
Bana olan sevgisi bitti.
Benden vazgeçti
Ben de kendimden vazgeçiyorum
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Ben seni özgür bir insan olduğun için seçtim ve sevdim.
Neden sana merhamet edeyim ki? Ben senin için kimim ki? biri kâğıda bir şeyler yazıp gönderiyor, sen de beni bir kenara atıp onun peşinden koşuyorsun. Fakat ben bir kenara atıp sonra kaldıracağın biri değilim.
"Gidecek misin gerçekten?
Ben değil! İçimdeki bir şeyler gidecek hatta çoktan gitti bile.
Tıpkı bir okul çocuğunun öğretmeni geldiğinde kalkması gibi, benim içimde de bir şeyler ayağa kalkıyor; söylemiştim ya, titriyor ve itaat ediyor!
Bir yandan da senin söylediklerini duyuyorum, doğru ve gerçek olduğunu, insanca ve gerekli olduğunu da biliyorum -bu benim yapmam gereken ve yapmak zorunda olduğum tek şey- bunu biliyorum, farkındayım,