Aslı Taş

Aslı Taş
@Asli__Tas
Seviyorum Geceyi
Seviyorum geceyi... Usul usul çöküyor karanlık üzerime, Seni örtüyorum sanki, üşümüş yüreğime. Adını da yalnızlığıma koydum, Her sarılışımda ruhun ruhuma karışır, Eski sevdalar yaşanmışlığından utanır. Şarabımın tadında öpüyorum, dudaklarını, Her yudumda, alevlenir tenim. Sevişir benliğim, benliğinin gölgesiyle Onların ateşinde görüyorum, buz kesmemiş yüreğim... Seviyorum geceyi... Kesiliyor tüm kahrolası sesler, Çekiliyor gözümün önünden, sana benzemeyen yüzler. Kulaklarım da yankılanıyor son sözlerin. Ne dayanılmaz bir haz... Sesinin büyüsünde kendimi kaybedişim, Kendimi hayaline teslim edişim, Nefesin sanki, nazlı gerdanımda. Ilık ılık eser yangınımın ortasına. Hayallerde okşadığım ellerin şimdi sıcacık avuçlarımda, Geçiyorum kendimden, huzurun sen halinde Yıldızlar bile duramaz ki yerinde, Yağmur olup yağar üzerimize. Saklı bir sevdasın sen gecenin derinliğinde... Kimselerin göremediği, dokunup kirletemediği.
Reklam
Ölüyüm Şimdi
Sokaklarda aramışsın sevdayı, Dağlara denizlere, semaya sormuşsun Rüzgarları ulak sanıp, medet ummuşsun, Bulamazsın... Kırk yıllık, yabancı olmuş yüreğin, Nerde bulur, bilmez olmuş. Ben gitmedim... Gömdüğün yürekte, ölüyüm şimdi... Tenler dolaşmışsın, gecelerde, Kokulara bulanmışsın, bana benziyor diye. Aşk ateşi sanmışsın, cehennemin gölgelerini, Buldum demişsin, taş kalplerde Bulamazsın... Yok benden bir başka, Sevecek, veda edercesine hayata. Gömdüğün , sevda da ölüyüm şimdi... Silmişsin şiirlerimizi, Yenilerini yazacakmışsın taze aşklara. Mısra mısra anlatacakmışsın mutluluğu. Virgülsüz noktasız aşkın, yaşanır olduğunu. Yazamazsın... Kelimeler mülteci, mürekkebe baş eymez, Sevdanın harfleri kağıda dökülmez. Tüm aşklara, tövbe ettiler, Vefasızlık cinayetinde, can verdiler. Günahından temizlenip, cenneti seçtiler. Gömdüğün şiirler de ölüyüm Şimdi...
Ne Kaldı Hayat
Ne Kaldı Hayat Bak martılara, Ne büyük heyecen, simit parçalarına. Bayram yeri coşkusu sardı göğü, Sevinç çığlıkları dans eder, derin maviler de. Bende bilirdim, çığlık atmayı, Kainata kahkahalar salmayı. Şarkılarımda bahar kokmayı, Sen, sesimi kesmeden önce, Ne kaldı hayat, benden alacağın... Şiirimin sesli sunumunu dinlemek isteyen dostlar için link bırakıyorum. youtu.be/PAh_g-as6nE İyi seyirler 🙋‍♀️💙
Unuttun Mu
Unuttun mu beni yar Sen yanan dudaklarımı, Sen kokan tenimi... Aramaz sormaz oldun halimi, Dünyaları sermişken ayaklarım altına Ruhumu saldın, sensizlik ızdırabına. Renkleri unuttu gözlerim, Tat nedir bilmez artık dilim. Hasretinle kor oldu yüreğim... Yatırırdın dizlerine, öperdin saçlarımı, Şiirlerimizi düğümlerdin her bir teline. Yıldızlar gülümserdi, gözlerinden yüreğime, Neydi güzel günleri unutturan, Sevdamıza karalar çalan. Halâ sen kokuyorum, yar. Karanlığa da çizdim seni, Her an sana bakıyorum yar... Şiirler artık sussa da, Kalem ağıtlar, yaksa da. Gülüşlerimi sakladım avuçlarıma. Seni bekliyorum... Bilirdin sensiz nefes alamam, Bilirdin sensiz yaşayamam. Kabirde mi unuttun beni yar... Şiirimin sesli sunumunu dinlemek isteyen dostlarım için link bırakıyorum. youtu.be/F8h4SWj8c3s
Kül
Geldim işte, Herşeyin başladığı yere, Küllerimizi eşeliyorum... Bir kaç gülüş bulaştı ellerime, Sesleri ne kadar da buğulu, Derin... ve uzak... Gerçek değillermiş sanki. Kanmaya razı ruhlarımıza, Ahenk için çınlamışlar kulaklarımızda. Buldum işte... Çok altlarda kalmış, mağrur bakışların, Ayaklarımı unuturdum, sen baktıkça. Evim, yurdum olurdu semada, Bahşettiğin cennet, Oldu şimdi , bir avuç kül... Geldim işte... Ruhumu rehin aldığın yerdeyim, Yıldızlarıma perde asmıştın bir bir. Yalnız sen tarafı aralıktı gökyüzümün, Ve zaman... Tüm kadranlar kırılmıştı teker teker, Günler, geceler kayıptı, Muammaydı artık dünyanın dönüşü, Yarattığın sonsuz boşlukta, bir sen dolanırdın etrafımda. Yıktım, altın kafese kurduğun sahte dünyayı. Yırttım tüm perdeleri, Kırdım tüm tabuları,
Reklam