Eğer bir kalıba sığsaydı yalnızlık !
İçimde onlarca sessiz cesedin feryadı duyulmazdı,köşe başı herhangi bir şehirde...
Aslında aynı Dünya'nın farklı karakterlerinde yer bulmuş insanlarız hepimiz,
Biraz ötede bir Dünya olsa bu kadar kırgınlığın bir arada toplanmasına anlam verebilirdi belkide..
Şimdi ise yaşantılar, farklı hüzünler aynı yolda kuyruğa durmuş,sıra bekliyor gibi...📖📖