Bu kitap gerçekten insanın ruhunda ince bir sızı bırakıyor. Altını çizdiğim yerlere baktığımda Werther'in sevgisinin yoğunluğunu ancak gerçekten seven birinin anlayabileceğini düşünüyorum.
Bu kitapla ilgili en son kuracağım cümle ise "Sevin ama kendinizi unutmayın. "olurdu.