Merabaaa, nasılsınız? İlk önce rica etsem bu paylaşımı tekrar paylaşarak daha çok kişinin görmesine vesile olur musunuz? Şimdi ben bir grup açmak istiyorum orada hep birlikte aynı kitaba başlamak, okumak, kitap üzerine konuşmak gibi. İsteyen her kes katıla bilir)) ve yaa öyle bir qrup biliyorsanız beni de alırmısınız?)