Asteria

Asteria
@Asteriaaaaa
Olsun dedim:Bazı İnsanlar Böyle Yaşar”
Merabaaa, nasılsınız? İlk önce rica etsem bu paylaşımı tekrar paylaşarak daha çok kişinin görmesine vesile olur musunuz? Şimdi ben bir grup açmak istiyorum orada hep birlikte aynı kitaba başlamak, okumak, kitap üzerine konuşmak gibi. İsteyen her kes katıla bilir)) ve yaa öyle bir qrup biliyorsanız beni de alırmısınız?)
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Merhabalarrrrr🫠
Bana şöyle okuyunca “woww” dedirten bi alıntı yazsanıza🫠
Olmasa razıyım, oluyormuş gibi görünmüsin yeter.
“İnsanlar o kadar, birilerini kullanıp, kendilerini de kullandırtmışlar ki, gerçek olan hiç bir duygunun ne demek olduğunu bilmiyorlar”