Asteria

Asteria
@Asteriaaaaa
Olsun dedim:Bazı İnsanlar Böyle Yaşar”
Sağ beyniniz varsa kedi yavrusu görürsünüz, sol beyniniz varsa tavşan yavrusu görürsünüz. Ne görüyorsun?
1000Kitap
Asteria
Olum çok yanlış anladım lan
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Bunu sineye çek, şunu görmezden gel, ötekini alttan al, insan insana susarak yaşamak zorunda bırakılıyor..
Asteria
Bence yapmak gibi bir zorunluluğunuz yok