Astrid

Astrid
@Astrid_
Sadece okuyorum.
Behzat Ç.(Her Temas İz Bırakır)
"Kalbim seni unutacak kadar âdiyse,ellerim onu parçalayacak kadar asildir."
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"...Ama unutmayın kalplerimiz patlayacakmış gibi yanıp,çığlık atmaya devam ediyor." Bu Good Boy dizisinde geçen bir cümle.Çok hoşuma gitti,tam bir kitap alıntısı gibi değil mi?
Martin Eden
Kitabi biraz fazla sevdim sanırım Martin ile kendimi tamamlıyor gibi hissediyorum.