Alyeska

Alyeska
@Astrophe_
I’m Nobody! Who are you? Are you - Nobody - too? I wanted to live. I wanted to die.
İnsanın huzuru ve memnuniyeti dışında değil, içindedir.
Sayfa 37·Kitabı okudu
1000Kitap
Reklam
İki yüz yıl sonra doğsaydım bambaşka biri olabilirdim.
Sayfa 27·Kitabı okudu
1000Kitap
Kader de bizi ne yaban yere atmış! En sıkıcı yanı da burada ölecek olmamız. Çok yazık!
Sayfa 24·Kitabı okudu
1000Kitap
Hayat can sıkıcı bir tuzaktır. Düşünen bir insan olgunluğa eriştiğinde ve tam bir bilinç kazandığında kendini istençsiz olarak sanki çıkışı olmayan bir tuzağın içindeymiş gibi hisseder. Aslında insan, iradesi dışında birtakım tesadüfler tarafından yokluktan var olmuştur.
Sayfa 23·Kitabı okudu
1000Kitap
Oldukça fazla okur ve okuduğundan büyük keyif alırdı. Maaşının yarısını kitaba harcardı.
Sayfa 19·Kitabı okudu
1000Kitap
Reklam