Asuman Küçükarslan

Asuman Küçükarslan
@Asu2552
En iyi hazine,yormayan insanlardır.
Zaman dursa ve ben eskiye en eskiye gitsem.Tanıdıkları tanımadığım yaşadıklarımı yaşamadığım zamana…
Reklam
Kim demiş vedalar soğuk olur diye,biz yana yana veda ettik içimizdeki sevdiklerimize…
Yalnızca bir kaç gecedir buradayım. Yapacak çok şey yok😊
Saati elinde,pişmanlığını koynunda büyütüp dağ ettin.Şimdi o dağın eteklerinde dinlenmek üzere yavaş yavaş inmelisin.Biri gelip seni kurtarmayacak.Kendi hikâyenin kahramanı olmayı öğreneceksin.
Gelecek diye o gemi,kaç treni daha geçireceksin.
Reklam