Sonunda bitirebildim :) İlk kitaba göre çok sıkıldığım yerler oldu. Artık bitsin de şimdiki zamanlarına geri döneyim diyerek okudum. Çünkü bu kitap bizi yıllar öncesine Lia ve Adrian'ın ilk tanıştığı zamana götürüyor. Yer yer psikolojim bozuldu resmen Lia'nın boğucu hissetmesini hissettim, Adrian'ın empati yoksunluğundan bıktım. Çok fazla smut var. Baydı bir yerden sonra. 3. Kitaba hevesim kalmamıştı ta ki asıl olaylara gelene kadar yani son 20 sayfa. Sonu yine şok etti. 3. kitap için moralim yerine geldi ve Lia'nın devamında neler yaşayacağını çok merak ediyorum. Bence siz de sıkılırsanız pes etmeyip sonunu getirin.