asuka

Lia & Adrian
10/10
·336 syf.··
Beğendi
·
2025 4. kitabı
·
13 saatte okudu
·
Okunma: 12 Ağustos 2025 16:28
Serinin en sevdiğim kitabı oldu. Sonunda ikisi de bazı şeyleri kabullendi, sürekli inkar etmeyi bıraktı. Aile bağları, birbirlerini ölümüne sevmeleri, karşılıklı saygıyı bulmalarını anlatıyordu. Aralarındaki ilişkiyi böyle okumak çok keyifli oldu. Tatmin ediciydi. İyiki seriyi okumuşum. Rina Kent'in diğer kitaplarını da okumak istememe neden oldu. Dark Romance sevenlere tavsiye ederimmm.
Yalanın YangınıRina Kent · Ren Kitap · 20231,151 okunma
Reklam

asuka

, bir kitap okudu
10/10
·336 syf.··
Beğendi
·
13 saatte okudu
·
2025 4. kitabı
Rina Kent
7.6/10 · 1.151 okunma
"Neden olmasın?" "Çünkü seni seviyorum, sana aşığım ve bu, sana acı vermektense kendime zarar verip uçurumdan atlamayı tercih edeceğim anlamına geliyor."
Sayfa 195 - Adrian & Lia·Kitabı okudu
Alıntı
"Seni asla terk etmeyeceğiz, Adrian." "Gerçekten mi?" "Söz veriyorum"
Lia & Adrian·Kitabı okudu
Alıntı