Tasavvufa giriş çok önemlidir, çıkış o kadar da değil. Girdin mi bitmiştir.Çünkü girmek bir şeyi kabul etmek, onun doğru yol olduğunu kabul etmek demektir. Bundan sonrası teferruattır. Kaç günde, kaç yılda ulaşırsın, sona varırsın varamazsın bunlar çok önemli şeyler değil. Önemli olan içeride ya da dışarıda olman.