Düşenin hâlinden yalnızca düşen anlıyor. Diğerleri "anlıyorum" diyor, bir bakıyorsun ki bir tekme de onlar vuruyor. İnsanın başına ne geliyorsa zaten şu ya "anlıyorum" diyenlerden ya da yakınım dediklerinden geliyor.
Şu da var ki her insanın en yakınına dahi anlatamadığı acıları da vardır içinde. Tıpkı hiç kimsenin bilmediği gizemli bir yanının benliğinde saklı olduğu gibi...