Asya Sena

Susarsak Her Şey Biter
Bizim ayıbımız da güvenmek olsun. Yine olsa yine güveniriz.
Sayfa 12·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Susarsak Her Şey Biter
Düşenin hâlinden yalnızca düşen anlıyor. Diğerleri "anlıyorum" diyor, bir bakıyorsun ki bir tekme de onlar vuruyor. İnsanın başına ne geliyorsa zaten şu ya "anlıyorum" diyenlerden ya da yakınım dediklerinden geliyor.
Sayfa 12·Kitabı okudu
Susarsak Her Şey Biter
İnsan susuyorsa kabullenmiştir. Belki de tükenmiştir.
Sayfa 12·Kitabı okudu
Susarsak Her Şey Biter
Şu da var ki her insanın en yakınına dahi anlatamadığı acıları da vardır içinde. Tıpkı hiç kimsenin bilmediği gizemli bir yanının benliğinde saklı olduğu gibi...
Sayfa 11·Kitabı okudu
Nota Bilgisi
Ve ben en çok keman olmak isterdim sana. Boynundaki kokununun üzerime sinmesini isterdim, seni sevdiğimi insanlara anlatırken.
Sayfa 10·Kitabı okudu