- Eskiden kasetler vardı bilir misin?
- Biliyorum evet ama bu nereden çıktı şimdi?
- Kasetlerden önce ise plaklar vardı. Sen o dönemleri yaşayamamış olabilirsin ama kasetleri bilmen de güzel. Şimdiki gençler onları da bilmiyor. Eskiden sevdiğim bir şarkıyı ikinci kez dinlemek için kaseti geri sarmam gerekiyordu. Bunun için de hayatımdan belli bir zaman dilimini feda ediyordum. Hayattaki en değerli şey zamandır çünkü geri dönüşü yoktur. Şimdi ise insanlar sevdikleri bir şarkıyı sonsuz kes hiç zaman kaybetmeden tekrarlayabiliyorlar...
Diyeceğim o ki; kaseti geriye sattırmak çok daha mutlu eder insanı bazen çünkü verdiğin emeğin karsiligini sevdiği şarkıyı dinleyerek alacağını bilir. Hayat da biraz böyledir işte. Çok sevdiğin şeylere kavuşmak istediğinde mutlaka kavuşursun ama kavuştuğunda ortada o eski senden eser kalmaz. Anlayacağın hiç birimiz neyin mücadelesini verdiğimizi bilmiyoruz, zaman geçerken biz de yolculuk sırasına konuyoruz. O yüzden kendini hiçbir şey için üzme.
Bu hayatta her şey sevilebilir ama sevdiğin her şeyin bir sıralaması olur. Neyi neden çok sevdiğindir önemli olan. Yoksa mühim değildir bir şeyi bir şekilde sevmek...
Ben senin bu mısradan daha çok seviyorum. Seni mutlu etmeyi ise her şeyden çok.