Kitabı 7.sınıfta okudum. Hikayenin başında, olayları başka bir pencereden izleyen başkahramanımız, sonradan olaylara dahil oluyor. Bakalım onu neler bekliyor?
İyi okumalar:)
Not: Kitapta cinsel içerik ve alkolden bahsediliyor. 13 yaşın altındaysanız okumanızı tavsiye etmem.
Şöyle söyleyeyim:
Babası tarafından terk edilmiş bir kızın ve bu kızın da içine dahil olduğu bir kız grubunun başından geçen +13 lük bir kitap. Ben pek beğenemedim açıkçası. Sıkıcı gelmişti...
Kitap hakkında , çok fazla söylenebilecek bir şey yok bence. Kitabı, yalnız hisseden insanlara önermenizi tavsiye ederim. Bunu söylemememin sebebi ise başkahramanın da bir hayli yalnız olması. Spoiler vermeyeceğim tabi ki. Bir solukta okuyabileceğiniz kadar mükemmel bir kitap. Kesinlikle tavsiye ederim:)