Daha önce yazarın kitabını okumadım. Deneyimlemek istedim.Yormuyor ama çok sarmadı heyecanlandırmadi beni maalesef. Aşk ı konu eden kitaplar sevenler bir parça da hüzün dahil edilince hoşuna gidenler zevkle okurlar.
Yazarın kalemini deneyimlemek istemiştim ama olmasa da olurmuş. (Benlik degildi) Maaleseff. İnce bir kitap 1 saatte okunabilecek kendinizi yormadan okuyabilirsiniz. Zaman varsa kalem incelemek için okuyun derim