Dışarıda çocuk ile birlikte yürüyen/yolculuk eden kişilerin etrafa karşı biraz daha uyanık olmaları lazım. Uyanık olmak bir kenara dursun, bu kişiler sokakta, caddede telefonlarıyla haşır neşir olabiliyor. ✅Bebek arabasıyla karşıdan karşıya geçerken telefonla konuşmayı erteleyebilirsiniz. ✅Bir elinizle çocuğu tutarken diğer elinizle mesajlaşmayı bir süre erteleyebilirsiniz.
Bu kişiler teknolojiyle haşır neşirken etraftaki tehlikelere ne kadar açık olduklarının farkında değiller. ⚠️Teknoloji ile iletişimi erteleyebilirsiniz fakat olası bir kaza durumunda zamanı geri alamazsınız.{Melek.E}
Geçtiğimiz yıl kaç yaprak düştü gönlümüzden, kaç yaprak yeşerttik... Yitirdiklerimizi yeterince sulamadık mı, bakmadık mı yoksa elimizden gelenin en iyisini yapmış olarak mı yitirdik. Kalan ömrümüzden bir yıl daha geçmişken ben bir önceki yıldaki yitirdiklerimden ne kadar ders çıkarabildim? Ve yeşerttiklerimi ne kadar daha korumaya devam edebilirim?{Melek.E}