Atabey

Atabey
@Atabey05
حسبنا الله والنائب نيميل Allah bize yeter, O ne güzel vekildir
Hayırlı Cumalar
Yaşam gülmeyi, sevgi hak etmeyi, vefa unutmamayı, dostluk sadık kalmayı bilenler içindir
Reklam
İnsan gözdür, görüştür, gerisi ettir. İnsanın gözü neyi görüyorsa, değeri o kadardır
Giden Zaman kaybedilen değerli şeyler ne yazikki geri getirilmiyor
Sayfa 418·Kitabı okudu
Biriyle el ele verince her sıkıntıyı aşamazsınız ama o elin sizi asla bırakmayacağını da bilirsiniz. Sevgi budur işte. Yangının ortasında serinleten bir damla sudur
Çocuk olsam yeniden.. Bir tek düştüğüm için acısa içim, ve kalbim; Çok koştuğum zaman çarpsa sadece
Reklam