"Hayat dediğin bir çay, İnsan ise sadece bir şeker. Karıştırdıkça hayattan tad aldığını sanırsın. Oysa ki; Hayatın seni erittiğini çay bitince anlarsın..
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
İlkokul'da sırf okul sonrası daha fazla acıkmamak için, simit - ayran parasını son ders tenefüsüne saklayan çocuklar vardı, iyi çocuklardı onlar;
Diğerleri biraz şişkoydu, birazda cimri. Toktular; anlamazlardı..
Özleyeceksin.
Kızıyordu, kıskanıyordu, bağırıyordu, küsüyordu, sahipleniyordu. Ama beni bir tek 'O' seviyordu diyeceksin.
Pişmanlık mı..?
İliklerine kadar işleyecek..