Atalay Karakök

Atalay Karakök
@Atalay67
Mustafa Kemal Atatürk 1881-193∞ . ' 12 ' . 9 _/ 3 ' . 6 . ' Sonsuza dek..
Psikologlar dermiş ki: - Eğer bir insan çok fazla gülüyorsa -hatta saçma sapan şeylere bile- o halde içten içe büyük yalnızlık çekiyordur... - Eğer bir insan çok fazla uyuyorsa; büyük ihtimalle üzgündür, hüzünlüdür.. - Eğer bir insan az konuşuyorsa -konuştuğunda ise hızlı konuşuyorsa- sır saklayacak birisidir ona güvenebilirsiniz... - Eğer bir insan ağlayamıyorsa, o halde çok zayıf bir kişiliği vardır... - Eğer bir insan anormal bir şekilde yemek yiyorsa, büyük ihtimalle çok gergin ve stresli bir hâldedir... - Eğer birisi ufak şeyler için bile ağlıyorsa, ya çok yumuşak kalplidir ya da masum olmasına rağmen suçlanıyordur... - Eğer bir insan her şeye çok çabuk sinirleniyorsa, o halde sevgiye ihtiyacı vardır... Lütfen insanları anlamaya çalışın!
İlişkiler
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Birine altı çizili kitaplarınızı vermek, yaralarınızı emanet etmektir bir bakıma."
Edebiyat