Şimdi sen başkasına 'günaydın aşkım' diyorsun. Başkasını düşünüyorsun. Başkasını kıskanıyorsun. Tatlı kavgalar ediyorsunuz ve yeniden barısıyorsunuz. Elini tutuyosun güvenle ve gözlerine bakıyosun sevgiyle. Yani bi zamanlar ikimizin yasadıgı şeylerin aynısını yaşıyorsun. Yani diyorum ki gerizekalı gitmene ne gerek vardı..