Kitabın betimlemeleri wattpad kitaplarından farksız. Kitabın ilk içeriği çok saçmaydı. Medyanın nasıl işlediğine değinmek istemiş fakat çok fazla abartmış.
Gayet hoş, güzel bir kitaptı. Kitap Afrika'daki fakirliğe ve açlığa da değindiği için muhteşemdi. Eğer su biterse ilk tükenecek olanların hayvanlar ve bitkiler olduğunu.