En çok evimde mutluyum; bu yüzyılın dışarısında bir olmamışlık, bir manevi süprüntü, bir ideoloji kayması, bir gurur eğikliği, bununla beraber gelen müthiş bir yozlaşma, alafranga kaygılarla birlikte fevkalede bir özentilik ve sinsi yaklaşımların kirli yansıması var; öyle işte.