İnsan hayatı boyunca yavaş yavaş yiyip bitirir kendini ve önce kendi hislerini öldürür. Anıların ve acıların ağırlığı altında koruyamadığı kalbinin infazını gözyaşlarında gerçekleştirir.
Çiçekler en çok mezarlıkta solardı ama onları yaşatan da sevdiklerinin gözyaşlarıydı. Bu yüzden bazı mezarlıklar hep rengârenkti. Bazıları ise solmuş çiçekler mezarlığı...