Fazlaca etkileyici bir kitap => Kız Kardeşim İçin ...
Empati ile yaklaştığım tüm karakterleri haklı buldum :(
Her şeye rağmen herkes için çok zor bir durum olduğu ise acı bir gerçek :(
Teşekkürler Kıymetli Jodi Picoult , her türlü duyguyu çok güzel aktardığınız için...
Yakın geçmiş olması ve yaşadıklarımızı tekrar hatırlatması açısından bence güzel bir kitaptı => Keşke Burada Olsaydın , bir de ters köşesi vardı ki ... ;)
Teşekkürler Kıymetli Jodi Picoult , yazdıklarınızı okumaya devam ;)
Önceden uyarayım !
Elinizden bırakamayacağınız bir kitap => Öldüren Kumpas;)
Teşekkürler Kıymetli Lee Child , serinin ilk kitabı beni benden aldı ;)
Her şeyi ile harikaydı ...