Dışarıdaki hayvanlar önce domuzlara ardından insanlara, sonra tekrar domuzlara ve sonra yine insanlara baktılar ama hangisinin hangisi olduğunu anlamak artık imkansızdı.
İnsan üretmeden tüketen tek yaratıktır. Süt vermez, yumurta yumurtlamaz, sabanı çekecek gücü yoktur, tavşan yakalayacak kadar hızlı da koşamaz. O zaman tüm hayvanların efendisi olmasındaki maksat neydi?