Tek solukta okunan bir eserdi. Yaşlı bir kadının yıllardır kimseyle paylaşamadığı, etkisinden uzun zaman çıkamadığı 24 saatlik anısını, kendisini anlayabileceğini düşündüğü o adama en ince ayrıntısına kadar dürüstçe anlattığı bir yapıt. Okurken yaşanılan o duyguları, yaşadığımı, hüzünlendiğimi ifade edebilirim. Okunması gereken mükemmel bir eserdi...
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!