Karınca Senin ayağının altında ne haldeyse sende filin ayağı altında o haldesin. Sadi'nin dediği gibi:Sahrayı okşayan rüzgar gibi bu hayat.
Bu varlık da eser,geçer,gider.Açlık,tatlılık,hoşluk , iyilik, kötülük, güzellik ve çirkinlik hepsi geçer .Geçer gider de bir şey kalmaz.Zalim bize zulmettiğini sandı,halbuki bu zulüm geçer gider ama bu zulüm yükü zalimin boynunda ve omuzunda ebediyyyen kalır