Bir insana bir insan herhalde yeterdi.Fakat o da olmayınca?Her şeyin bir hayal , aldatıcı bir rüya ,tam bir vehim olduğu meydana çıkınca ne yapılabilirdi?
İdam mahkûmu! Tamam neden olmasın? İnsanların, içinde işe yarayan tek şeyin şu cümle olduğu bir kitap okuduğumu hatırlıyorum, insanların hepsi belirsiz bir süre için ertelenen ölüm cezasına mahkûmdurlar.O halde durumumda nasıl bir değişiklik oldu?