Onun gibi omuzlarım olmasını isterdim. Öyle omuzlarım olsaydı, onların özlemini çekmezdim belki de, kim bilir?
Onun gibi mi olmak istiyordum? O olmak mı istiyordum? Ya da sadece ona kavuşmak mı istiyordum?
"Olmak" ve "kavuşmak"... Birinin vücuduna dokunmanın ve dokunmayı istediğimiz o kişi olmanın tek ve aynı olması...
Daha ilk çaldığımds, parçadaki hangi melodinin içini kıpırdattığını tam olarak biliyordum ve her çalışımda o melodiyi ona küçük bir armağan olarak gönderiyordum.