İletişim diye bir şey yok. Fazla iyimser bir kavram. Hayatı renklendirmek için. Kim bilebilir kimin bir lafı inanarak söylediğini. Ya deliyse konuşan. Ya ne dediğini bilmiyorsa. Ya bir yalancıysa...
Onu kurtaracağını düşünüyordu. Ama kim kimi kurtarabilmişti şimdiye kadar? Beni kim kurtaracaktı? Daha fazla düşünmeye gerek yok. Adı her yerde, kendisi yok!Kurtulmaya gelmiyoruz dünyaya.
Bunun için birbirimizden sıkılmıyorduk.Her gün değiştiğimiz için. Ama gerçek adlarımızı hatırlamadığımız gün de gelecekti. O gün dost olduğumuzu da unutacaktık.