SENİ ARADIM...
gece dokundu hafiften yüreğime,
Acım büyük hiç kimse bilemez... Savuruyor hafiften rüzgar saçlarımı,
Gözlerimde tarifsiz bir hüzün.
Seni aradım sığamadığım koca şehirde.
Süzüldü gözlerimden hasretin inci taneleri,
Sığmadı bedenim koca şehre,
Sensiz dolandım deli divane gibi kuytu köşelerde..
Bu şehirde öksüz kaldı sen gideli..
Güldüm.geçtim yinede dindiremedi hasretini.
Çokmu. Geç kaldım sen kokan saatlere?
Çokmu zordu seni seviyorum demek!...