Sevgili Dost,
Birbirimizi tanımak için neyi bekliyoruz?
Birbirimizi anlamak için neyi bekliyoruz?
Birbirimize anlatmak için neyi bekliyoruz?...
Bak ne diyor Rousseau:
"Dostumuzu tanıyabilme için büyük hadisleri bekleyeceğiz;
O zaman da iş işten geçmiş olacak; çünkü onu tanımak zaten bu hadiseler için lazımdı."
Sevgili Dost,
Sen lazımsin bana ve önemlisin hadiselerden. Çünkü büyük bir olaydır.dostlun. çok büyük...
Şu günlerde herkes sesini duyurabilmek için hoparlörün sesini daha fazla açması gerektiğini düşünüyor.
bense sadece senin duyabileceğın bir sesle fısıldıyor um kulağına..