Şimdilerde ise bütün gün bizim etrafımızda dolaşıp duruyordu...Onunla hep de tesadüfen karşılaştık, tesadüfen halk bahçesinde,kent parkında veya prater'de, mürebbiye ile nerelere gittiysek oralarda... Bu senin hiç dikkatini çekmedimi
Sevgili Dost,
Birbirimizi tanımak için neyi bekliyoruz?
Birbirimizi anlamak için neyi bekliyoruz?
Birbirimize anlatmak için neyi bekliyoruz?...
Bak ne diyor Rousseau:
"Dostumuzu tanıyabilme için büyük hadisleri bekleyeceğiz;
O zaman da iş işten geçmiş olacak; çünkü onu tanımak zaten bu hadiseler için lazımdı."
Sevgili Dost,
Sen lazımsin bana ve önemlisin hadiselerden. Çünkü büyük bir olaydır.dostlun. çok büyük...