atoomkarincaa

atoomkarincaa
@Atomkarlncaret
Okumayı ve Kahveyi seven bir anne.....

atoomkarincaa

, bir kitap okudu
6/10
·128 syf.·
24 saatte okudu
·
2020 19. kitabı
Stefan Zweig
7.2/10 · 19,1bin okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Şimdilerde ise bütün gün bizim etrafımızda dolaşıp duruyordu...Onunla hep de tesadüfen karşılaştık, tesadüfen halk bahçesinde,kent parkında veya prater'de, mürebbiye ile nerelere gittiysek oralarda... Bu senin hiç dikkatini çekmedimi
Sayfa 8 - anonim yayınları·Kitabı okudu

atoomkarincaa

, bir kitap okudu
6/10
·206 syf.·
35 saatte okudu
·
2020 16. kitabı
A. Ali Ural
8.3/10 · 22,9bin okunma
Sevgili Dost, Birbirimizi tanımak için neyi bekliyoruz? Birbirimizi anlamak için neyi bekliyoruz? Birbirimize anlatmak için neyi bekliyoruz?... Bak ne diyor Rousseau: "Dostumuzu tanıyabilme için büyük hadisleri bekleyeceğiz; O zaman da iş işten geçmiş olacak; çünkü onu tanımak zaten bu hadiseler için lazımdı." Sevgili Dost, Sen lazımsin bana ve önemlisin hadiselerden. Çünkü büyük bir olaydır.dostlun. çok büyük...
Sayfa 188 - Şule yayınları·Kitabı okudu