Xjxjdn

Xjxjdn
@Aurora____
Yaşama sevincim kalmadı.
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Hayatta en nefret ettiğim şey kendim
Keşke ölsem
Artık gök gürültüsü bile korkutmuyo çünkü hayat daha korkutucu.
Ne acıdır insanın bildiğini anlatamaması. "Ben" deyip susması! "Sen" deyip ağlamaklı olması! Mevlana Celaleddin-i Rumi
Şiir