•AyZen

•AyZen
Yaşayışta sadelik, düşüncede ihtişam. - Oscar Wilde.
Evet, kendinden tamamıyla kopmuş bambaşka bir insan olmalısın. Yani kendi özünden kopmuş, bir anlamda kendini öldürmüş oluyorsun. Sezen Aksưnun Farkındayım adlı şarkısında şöyle dizeler var: "Ne gemiler yaktım O kadar yandı ki canım Sonunda karşıdan baktım Ne göreyim Kendime yldızlardan daha uzaktım` Hissi biraz șuna benzer; içindeki yalnızlık duygusu senin en yakın dostun olacak ve sen villalar, parklar, güzel kaldırımlar, palmiyelerin arasında tek başına yürüyeceksin. Biraz buruk, özünden uzak bir hayatın olacak. Gittiğin yerde kendi ruhunu ve can ekibini bulamazsan, durum bu.
Sayfa 221·Kitabı okudu
Reklam
Benim için dürüst bir insan olması her şeyin üstünde.
Sayfa 111·Kitabı okudu
Kendi olan, doğal insanla sohbet etmekten keyif aliyorum. O zaman yaşam anlamını buluyor ve kendimi yaşıyor hissediyorum.
Sayfa 78·Kitabı okudu
Çünkü insan kendi özünü ne kadar erken fark ederse, kendisiyle ne kadar erken ilişki kurarsa o kadar yaşıyor demektir.
Sayfa 24·Kitabı okudu
Çektiğim hiçbir acı nedensiz değil. Ben onlar sayesinde "ben" oldum.
Sayfa 23·Kitabı okudu
Reklam