K.T.D

K.T.D
@Avci3458
Kamu Görevlisi
Lisans
Erzurum
Suşehri
5 okur puanı
Ekim 2019 tarihinde katıldı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

K.T.D

, bir kitap okudu
9/10
·111 syf.·
Beğendi
·
3 günde okudu
·
2021 2. kitabı
John Steinbeck
8.5/10 · 211,8bin okunma
“ Ama biz öle değiliz, “ dedi sonra. “ Çünkü... “ "Çünkü sen varsın benim yanımda ve . . . " "Ben varım senin yanında. Biz ikimiz hep birbirimizin ya­nındayız, işte böylece bizi düşünen biri var bu dünyada," diye bağırdı Lennie zafer kazanmış gibi, sevinçten yerinde duramayarak.
. . . Biri ötekine anlatıp durur, ötekinin duyup duymadığının ya da anlayıp anlamadığının hiçbir önemi yoktur. Konuşuyorlar ya da hiç konuşmadan kar­şılıklı oturuyorlardır ya, önemli olan budur işte. Karşıdakinin dinleyip dinlememesinin hiç ama hiç önemi yoktur."