Üslup ve karakter analizi konusunda yetkinlik öne sürmemekte, kendi fikirlerimi yazmaktayım. Teşekkür ederim.
Kitap son zamanlarda okuduğum en iyi kitaplardan biri oldu. Uzun zamandır girmediğim 1Kyı açmamı sağlayan kitaptır çünkü ne kadar iyi olduğu konuşmaya değerdi. Kitabın dili ağır olmasa da alışık olmadığımız bir dil olduğundan okuma hızını bir nebze de olsa düşürüyor. Çoğu zaman karakter duyguları çok detaylı işleniyor ve bu detaylı işleme bazı zamanlarda mantıksızlıklar oluşmasına neden olabiliyor. Üzüntüden kahrolan bir kadın veya dünyası başına yıkılmış bir adamın çok ince ayrıntıları fark etmesi gibi. Bunları çıkardığımız zamansa elimizde kalan şeyin ölmüş bir kadının kendi kelimeleriyle yazılmış evrakı metrukesi olduğuna inanmak çok kolay. Yazar sanki gerçekten bu mektuplara sahipmiş gibi hissettirdi hatta birisi çıkıp zaten mektuplar gerçek dese yaşayacağım şaşkınlık ayıp olmasın diye "aaa öyle miymiş bak hiç bilmiyordum" demekten öteye geçemez. Okuyun okutun derim ben. Keyifli okumalar iyi günler dilerim