avckad34

avckad34
@Avckad34
En büyük sermayem kafamdakiler.
Reklam
Akan seller gibi
Niçin bu kadar öldürmeyi, yok etmeyi, parçalamayı seviyorlar? İnsan yumuşak başlı, iyilik dolu bir yaratıktır, ağız dolusu gülen, yürek dolusu ağlayan, iliklerine kadar duygulanan, seven bir yaratıktır insanoğlu... Bu öldürme, yok etme, öfke, öç, sevgisizlik neden? Niçin koparıyorlar çiçekleri, birisi tok da yüz bini niçin aç, o tok da bu kadar gözün altında, öfkenin içinde iflah oluyor mu? Tok olan niye bu kadar ahmak?
Yaşamak bize göredir.