avckad34

avckad34
@Avckad34
Şimdi konuşmuyorum, seneler sonra da konuşmayacağım. Hiçbir zaman karşılarına geçip intikam almayacağım. Düştüklerinde iyi olmuş bile demeyeceğim. Benim kelimelerim sesimden çıkıp kimseye çarpmayacak. Keşke bunun anlamını biraz olsun bilseydiniz.
Reklam
Başkalarına göre yaşıyoruz. Başkalarının sana sunduğu, sana biçtiği hayatları yaşıyoruz. Korkunç.
Sizden altta olan insanlara karşı yüreğinizde yer yoksa, Tanrı'nın evinde de sizin için yer yoktur.
"Kimsenin elleri temiz değil, masum seyirciler yok. Hepimiz ellerimizi toprağımızın bataklıklarında ve beyinlerimizin korkunç boşluğunda kirletme sürecindeyiz."
Başarının kanıtı, tepeden tırnağa değişen bir toplumsal dokuda yatar.
Reklam