Şimdiye kadar okuduğum birçok polisiye-gerilim kitapları arasında en ters köşeli bölümleri olan kitaptı. Tam katil bu dediğim anda diğer sayfada o kişinin masum olduğunu gördüm. Sonuna geldiğimde ise klasik bir sonla bittiğini düşündüm ama yine şaşırtı. Yazarın diğer kitabı için de beklentim yüksek.