Kitap ilk sayfasından sona kadar okuyucuyu merak içinde bırakmaya devam ediyor. Son zamanlarda okumayı sevdiğim bir tarzda konusu var. Sanırım benzer kitaplar okuduğumdan dolayı ters köşe denilen birkaç kısmı tahmin ettim ve çok şaşırtmadı. Onun dışında sonu güzel ve ucu açık bitti. "Millie'nin başına daha ne gelebilir ki?" diyerek ikinci kitaba başlıyorum.
Yazar yine ters köşelerle dolu bir iş çıkarmış, diğer kitabında da olduğu gibi. Ne Yaptığını Biliyorum'u okuduğum için bu kitabında bazı tahminler yapabildim ama yine de yetersiz kaldı. Her sayfasında acaba ne olacak diye merak içinde bırakıyor. Sayesinde bu tarz romanlar ilgi odağım haline geldi.