İlk kitabın incelemesinin sonunda "Millie'nin başına daha ne gelebilir ki?" demiştim. Tabii ki yine birçok şey geldi. İlk kitaba göre daha merak uyandırıcı bir gidişatı olduğunu düşünüyorum. İlk kitapta birçok şey önceden tahmin edilebilirdi ancak bu kitapta bana o kadar basit gelmedi. Genel itibariyle seriyi oldukça beğendim.