Kitap, kadınların özgürlüğünü ve toplumsal yasakları konu alıyor. Devletin bir şeyleri yasaklayarak aslında daha çok teşvik ettiği, kadınların cumhuriyetle birlikte özgürlüğüne kavuştuğu ve erkeklerin yaptığı her şeyi onların da yapabileceği anlatılmak istenmiş. İki kadın arasındaki kıskançlığın doğurduğu kavga ortamı gerçek hayatta komik olmasa da kitaba renk katmış. Ana teması sebebiyle genel olarak beğendiğim bir kitap oldu.