Ahin O.

Hayatın amacı, kişisel gelişimdir. İnsanın kendi doğasını kusursuz bir şekilde geliştirmesi... işte hepimizin burada olma nedeni budur.
Reklam
Boğmaya yeltendiğimiz her güdü zihnimize çöreklenerek bizi zehirliyor.
Ruhumun tümünü, yakasına takacağı bir çiçek yerine koyan birine vermiş olduğumu düşünüyorum. Ruhumu, kibrini okşayacak bir süs yerine koyuyor, bir yaz gününde kullanıp atılacak bir süs.
İnsanlardan çok hoşlandığımda onların isimlerini kimseye söylemem. Bu, bana sanki onların kimliğinden bir parçayı teslim etmekmiş gibi gelir. Gizliliği severek büyüdüm. Ortak bir şey ancak biri onu gizlediğinde güzelleşir.
Bu dünyada çirkin ve aptal olmak en iyisidir. Rahat rahat oturup şaşkın şaşkın oyunu izlerler.
Reklam